Me n pimple!!hmm..

jeng jeng jeng....he...hari ni Department angkat saya ada internal audit..he..dari tempat saya ni leh dengar suara auditor..next week saya punya department pulak..seram..Department angkat?apa tu?he..sebenarnya..Bos besar saya aka GM saya, GM for Marine and HSE department.Masa memula saya masuk PTP ni, saya memang HSE department..tapi kekadang bos saya bg kerja2 Marine..nk dipendekkan cerita,sesiapa yang duk under GM saya ni, tak kira la HSE ke Marine ke, kena la kekadang tempia buat kerja department Marine or HSe.contohnya saya HSe, kekadang kena gak buat keje Marine...bagus kan...Multi tasking..tu yang bagusnya duk bawah GM yang multi tasking gak..he..puji bos lebih2 nampak..kui3x..so, Marine ni kira department angkat saya la kan..


adush panjang betul intro..sebenarnya saya nk cakap pasal jerawat kt dahi saya ni..banyak sangat lak..risau saya...dulu muka punya la suci murni bersih..sekarang..hu..semua org tegur saya "kena chicken ppox ke?"..hua ..malu la..tapi lepas satu jerawat da ok,jerawat lain lak tumbuh...hua...tensen2x...yang peliknya..semua tumbuh kt dahi ngan kening..saya rasa maybe resdung kot..hu..ada x sesape tahu ubat resdung or ubat nak hilangkan jerawat..tolong!!

Firefly out...

0 Comments