Universal Studio Singapore(USS) Part 2

hu..setelah menjalani shujung minggu yang sangat triple J...saya perlukan nkoyok ini untuk teruskan bekerja..hu...mana x sakit satu badan..berjalan pusing2 kt USS tu satu hari suntuk...lepas tu nak main satu game pun kena beratur more than an hour...mana x sakit satu badann..yang paling best,saya bawak danial nak naik train..da la da beratur panjang ni..danial xnk bersiri..dia nk dukung..agaknya panas n penat sangat..dia cpt letih..seboleh-boleh nak dukung..rupa2nya dia ngantuk..kesian dia...saya pikir nak patah balik rasa mcm x puas hati lak..yela da beratur lama2..last2 saya dukung sanial,lepas tu dia tertido..hu..bayangkan lebih sejam lebih saya dukung danial beratur..hu..dia tido lak tu..da sampai giliran saya ngan danial..si danial lak menangis sbb saya terpaksa letak dia kt sebelah tempat duduk saya..sampai org yg jaga game tu tanya.."its eveythings ok?"hu..saya pikir kang kalau daial x senyap gak ni..cnfrm x dpt naik..last2 saya sumbat je mulut danial ngan puting dia..he..tp dia leh sambung tido...saya ckp..hmm..penat la ade(saya) beratur panjang dukung You danial,if you tido..hmm..then tetiba ada bunyi badak..danial terus terjaga..he..nasib baik la..at least berbaloi Ade sakit2 badan..he..dan hari ni Ade bau koyok.hu..

More stories coming up..yeah..

BTW, picture kena tunggu..sbb saya pakai uphone skang..so xde gambor..saya menumpang gambar kamera abg ipar saya je..he..

0 Comments