Japan's Nuclear Leak Issue

yeah..akhirnya..dapat bukak dashoard blog ni..punye la xle bukak dari pagi tadi..tensen je..da x semangat nk update blog tau kalau setiap hari mcm ni..hu..

he..ari ni saya busy sepanjang hari cari info pasal nuclear leak kt Japan tu..hmm..macam2 musibah ek..lepas satu,satu lagi masalah..yang merisaukan orang2 suka spread the rumours pasal nuklear ni semua..bkn saya x nk percaya..tp kan..kita kena la berfikiran logik ye dak..ni..g sebarkan nuklear tu akan merebak la..memangla akan merebak..tp ada x drg check aarah angin mcm mana..da cnfirm ke menuju ke arah negara kita..x kan..so,kita kenala jangan percaya sangat ngan semua rumours ni..tp nasihat saya stay alert on the latest update,,government pn da kuarkan statement ckp jgn percaya..so,kita kenalah berhati-hati sblm nk percaya kan satu source yang entah betul ke x..

ni saya check dr laman web Atomic Energy Liscene Board(AELB)..

Nasihat saya..jangan mudah percaya sangat..korg semua leh la rajin2 selalu check updates kt AELB website..ok..

yang hebah2kan cerita tu..jgn nakal2 ok.

Firefly out..

0 Comments