Monday, April 11, 2011

Me n Allergic!!!

aiyoo...(perlu ke ada perkataan aiyoo ni je..he..)..muka saya gatal la...sbb semalam makan my mum's sambal udang galah..hu....saya perasan akhir2 ni..setiap kali saya mkn udang mesti gatal2..hu..saya allergic ngan udang ke...sedihnya..saya da la kipas susah mati udang...xkn xle makan kot..memang selalu la..kekadang gatal kt mulut(tepi bibir tu)..kekandang kt pipi...hu..kalau melantak sangat kekadang sampai kaki pn ada..mcm kalau saya pegang anak patung or benda bulu2..macam tu la gatalnye..susah la mcm ni...saya suka gile kat udang...hu...my favourite tu..udang sambal...huah....kalau x dapat mkn udang sambal..ape la nikmatnye dunia ini...he..saya da perasan lama da sebenarnya...sbb banyak kali saya mkn udang, mesti gatal2 punye..tp saya ignore je sbb da suka sangat..malas nk melayan sangat..yela kalau nk ikut sangat pantang larang...kebulur la kan...sekali sekala tak pe la kan..watpe nk ikutkan sangat..ye dak..so ikut kata hati..asal x melarat teruk sangat xpe la kan..

Udang oh udang..jangan la allergic sangat..gigit kang..you x mandi ke duk dlm air...ish3x..you ni mandi la ye..so, xde la i gatal2...lalalala...

ok..firefly out..

0 comments:

Post a Comment