Me n My Mistake..hu..

adush..penat tul rasanya badan hari ni...padahal before this ok je kalau drive dari KL-Jb kan..hu..kenapa tah...ikut hati n cuaca nk tido je...tapi tetibe teringat hari ni cerita trilogi Cinta epsiod last...xkn nk lepaskan pelunag tengok Buah hati saya Badrul kan...kui3x..senget nye Zuritah..

Kali ni balik ada teman...ha..jangan salah sangka lak ye..bukan teman tapi mesra..tp ema kawan saya keje kt PTP..he..so, xde la boring sangat kan...yela selalu nye blik sorg2..bukak lagu kt USB..nyanyi kuat2...agak2 nya org lalu seblah kereta ckp budak ni gila nyanyi sorg2 dengan penuh perasaan...hahahaha...

Semalam berjalan satu hari nk g cari baju KONVO untuk adik..susah betul nak cari baju or kasut untuk dia ni...kurus sangat...xde saiz..umur da 22 Tahun, tapi badan mcm budak form 1...berat pn 38 kg...rosak betul budak ni..agaknya kakak2 dia da sedut semua lemak dia..sbb tu dia sorg je dlm adik beradik kurus kering...tapi bila tengok adik punya badan...mcm Arwah Abah...he...kiranya..Along,Angah n saya ikut saiz badan mak..dia sorg je ikut Arwah Abah saya ...kecik je...he...dah pusing2 Jusco Wangsa Maju(siap sekodeng tempat latihan budak Akedemi Fantasia 9)..Careffour x dapat gak..last2 sekali g kat First Lady Selayang mall, baru dapat yg saiz dia...cantik baju dia..harga pn ok...ok la kan...Kesian Mak...sakit kaki jalan banyak...malam semalam dia urut2 kaki dia...penat sangat jalan kot...tak sabar nk g Dungun untuk konvo adik...he...kira mcm bercuti la ni...he...bln 5 ni...saya pn mmg kebetulan amik cuti...so, leh la berehat ngan famili kan..

oppss...da panjang membebel...baru nk cerita pasal tajuk saya tu....saya bawak lauk untuk opismate saya Kak Hernee...ada nasi gorng tu mmg mak saya ckp bg kat Kak Hernee...so blik tadi saya singgah anta rumah dia lauk tu...saya da keluarkan bekas yang isi nasi goreng...entah mcm mana..bila saya da sampai rumah sewa saya...saya tengok nasi gorng tu ada dlm beg kertas saya..rupa2nya saya termasukkan balik nasi goreng tu dlm beg saya..rasa ralat lak sbb nk bg dia kan sebenarnya..Sorry ye Kak Hernee...Nanti ita gorengkan akak...hu...sorry sensangat...

Oklah firefly out...

0 Comments