Monday, April 11, 2011

The Rain~Dengar Bisikku

'


Masa otw blik kerja tadi...tetibe macam terngiang-ngiang lagu ni...saya minat betul dengar lagu ni masa tengah study kt UiTM dulu..slow je...mcm membuai je dengar...kalu makwe merajuk or isteri merajuk, pakwe or suami dia nyanyikan lagu ni...mesti confirm rasa terpujuk...jiwang betul la saya ni...hahaha..serius...tak percaya cuba tengok lirik dia...kan memujuk tu...lagu dia pn membuai je...sedap nk didengarkan...he..so kalau rajin leh la dengar...

Lirik Dengar Bisikku


kadang aku berfikir

dapatkah kita terus coba
mendayung perahu kita
menyatukan ingin kita

sedang selalu saja
khilaf yg kecil mengusik
bagai angin berhembus kencang
goyahkan kaki kita


genggam tanganku jangan bimbang
tak usahlah lagi di kenang
naif diri yang pernah datang
jadikan pelajaran sayang

dengar bisikanku oh dinda
cuba lapangkan dada kita
trima aku apa adanya
jujur hati yang kita jaga

mengapa selalu saja
khilaf yang kecil mengusik
bagai ombak yang besar
goyahkan kaki kita

genggam tanganku jangan bimbang
tak usahlah lagi di kenang
naif diri yang pernah datang
jadikan pelajaran sayang

dengar bisikanku oh dinda
cuba lapangkan dada kita
trima aku apa adanya
jujur hati yang kita jaga

bila gundahmu tak menghilang
hentikan dulu dayung kita
bila kau ingin lupakan aku
ku tak tau apalah daya

0 comments:

Post a Comment