Yesterday..

Malam semalam nak update blog...tapi punye la slow line..wat tensen je...so ttp laptop terus tido,al maklumlah masa tu tengah weng2 baru bangun tido..balik keje semalam mata saya mmg agak mengantuk, tapi balik pn dah agak Maghrib, so tahan la mata sekejap..lpas maghrib dalam kul 8 lebih, saya kunci jam kul 9...he..konon nk tido jap la kan...dengan x mandinye..pakai baju keje lagi,saya pn tido...hah..jgn ingat saya tido sampai pagi tau..nonono...kul 9 tu alarm berbunyi saya bangun la kan..lagi satu lasan sbb saya terbangun ialah alarm perut saya berbunyi...lapo...he..g mandi, sembahyang Isyak, g ddapur panaskan lauk mak smlm yg x abes...lpas mkn tu la saya ingat nk update blog..tp punye la slow...hu..pepaham je la kan...so,saya pn amik keputusan..."baik aku tido je la"..he..pagi tadi pn mata macam kelat2 je nak bangun...hu....

okla,firefly out...

0 Comments