Batuk Selsema

Adush...x terupdate blog lagi..hu...saya x berapa sihat ni..dari hari Jumaat lepas...x tahula salah makan pe..tetibe batuk then selsema..hmmm...memula saya risau gak sbb tetibe ada sebijik jerawat kt belakang..saya x pernah lak ada..saya da risau ingat chicken pox..hu...tapi ni da 4,5 hari, xde tumbuh la yg lain..so, bukan la chicken pox ye dak...minum air kelapa pun xde gak..he..(dalam hati sebenarnya berharap chicken pox sbb leh cuti panjang..hahaha...niat tak betul...)..and till now, x sihat sangat lagi...selsema lak..batuk da kurang sikit la..suara sengau xle nk blah la kan..and to make it more worst..stp kali saya masukkan tisu dalam hidung keluarkan ada darah...erk...saya da google tgk drg kata kalau hingus berdarah x pe sangat..x berbahaya la..so saya rasa maybe hidung saya ni luka or panas dalam kot...nak g doktor saya malas..hahaha...tu la hari tu bising x pernah demam satu tahun setengah kt Gelang Patah ni..ni da setiap dua minggu demam...adush..takpelah..saya rasa Allah s.w.t nak uji saya..Alhamdulillah...

Tapi tolong doakan saya cepat sembuh ye..x larat laasyik nk ke tandas kena buang cendol..hahahaha..

Firefly out

0 Comments