Tuesday, July 12, 2011

Beribu sesalan

again...air mata saya jatuh lagi...penat sangat nak pujuk hati saya ni...should i stay or should i go..am i really fit to be here? i really hate this feeling...hate it so much..rasa mcm nak pecah hati ni..rasa membengkak...banyak yang saya kena pikir..apa kata orang disekeliling saya nanti..mulut tempayan memang kita boleh tutup, tapi mulut orang..bisa menikam kalbu..i need a guidance...but it seems, semua orang menghindar..takpe saya paham..jalan hidup saya, saya kena berusaha untuk hidup saya sendiri...jangan berharap dan bergantung sangat Zuritah...ingat dunia ni memang x seindah impian..sabar2....walau apapun Allah sentiasa ada disisi saya..mungkin ini ujian dari-Nya sebab saya yang selalu lupa dan alpa..seharusnya saya bersyukur dengan dugaan Allah, tapi saya banyak merungut..Astaghfirullahalazim...tabah kan hati hamba-Mu...jika ini takdirmu aku redha...KAU berikanlah aku sedikit kekuatan untuk mengharungi hidup ini sebelum aku pergi menemui-Mu...

memang adakala saya rasa menyesal..saya tahu x baik menyesal,tapi entah, mungkin saya ni manusia yang selalu lupa dan alpa..saya berharap saya kuat..tapi saya tetap mcm ni...lemah cengeng, kuat menangis..itu yang saya sesalkan..saya berharap saya berhati batu...so, saya xkn terlalu amik kisah...semua ni salah saya...salah saya sendiri..

Akhir2 ni saya selalu gunakan kata nama diri sendiri untuk bercakap dengan diri sendiri...saya tahu saya stress..or even worse depressed..hope saya akan sembuh seperti biasa...
dan saya berharap ada sinar mentari pagi baru untuk saya...buat masa ni saya akan stay..tapi mungkin tak lama..saya harus terus kedepan memikirkan masa depan saya..

Buat kawan2, time2 mcm ni saya harap anda semua ada kat sisi saya, tapi mungkin saya terlalu berharap...saya lupa yang anda semua dah lupakan saya..

Ku susuri malam ini

Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri
Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi
Kisah janji
Dimungkiri
Dimungkiri
Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Sia-siaku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

Firefly out..



1 comments:

Sa said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment