Me n Go Green Be Keen CAmpiagn

he...dapat certificate percuma..housemate saya kan keje satu bumbung ngan saya, tapi lain department..dia kt PEX(process excellence)..kalau x tahu, saya pun x tahu nk terangkan mcm mana...hahahaha...tapi mostly keje drg ni membaguskan sesuatu process la..he...

Last week, PEX dept ada anjurkan program Go Grean..and untuk menunjukkan sokongan since saya kan exec-kutip Environment and health kan...he..tapi nak dijadikan cerita..saya dah daftar nama untuk game la kan..tapi unfortunately, saya x dpt join satu pun game yang drg buat...tetibe nak g ada keje or meeting lain kena buat..hu...majlis penutup pun saya dtg masa tu dah abes..org da amik gmbar and mkn..hu...tu pun terkejar-kejar blik dari meeting...hu..

Tapi yang bestnye,saya tetap dapat sijil..he...sbbnya, saya dah daftar nama, housemate saya,anis ckp, dia dah wat sijil tu awal2 dah..so bg je la kan..Sorry nye Anis, maybe next time..aku akan berusaha untuk sertai..he..

Ni la sijilnya..siap dpt rubic lagi..he..
 Firefly out..nak p meeting..
meeting..meeting..

0 Comments