Drama Queen is back!!

hai..mood rajin menaip dah datang..al maklumlah..cuti seminggu kan..he...rasa bebas betul otak ni duk kt rumah je...kan best dapat mcm ni selalu..kui3x..Zuritah, jangan mimpi la...he..ok back to the title...just nk share something..he..aktiviti Selasa malam rabu saya...he..as you guys know, saya kan Drama Queen..suka tengok drama...so, sekarang ni, setiap Selasa malam Rabu mmg la saya selalu confuse..kalau dulu malam rabu saya akan stay tgk 8TV sbb cerita mmg best mcm desperate housewife,ugly betty, gossip girls, vampire diaries...semua my fav shows...tapi skrg ni lagi confuse...sbb kt tv3 ada cerita hangat Vanilla coklat, kt tv9 ada cerita best Ariana Mikhail n kt tv astro ria ada cerita novel bicara hati...he..kalau kt rumah JB xde Astro so, Bicara hati mmg selalu tgk online la kan...sekejap2 kena tukar tv...last2 semua cerita saya tengok online je...dengan internet celcom nerukband yg sgt slow..terpaksa la men"tabah" kan hati ye dok..he...ok tu je nk cerita...saya tengok kt internet pun dah banyak link untuk download vanilla Coklat, download bicara hati n Download Ariana mikhail...ok la kan...kalau rasa rajin nk tunggu, download, kalau malas nk tunggu tapi kena tunggu gak..buffer la video online...he..next saya nk cerita pasal cerita korea yg saya tgh follow skarg ni...he..

til then, Firefly out..

0 Comments