The most embarrassed night of my entire life!!

hu..seriously, my mak dah 2 malam x le tido sbb kebas kaki katanya..so,tadi masa keluar jap ngan mak g maidin singgah farmasi tepi maidin tu...memula dah g da before masuk maidin, nak beli syringe untuk ubat insulin mak...da byr, terus masuk maidin...check duit..alamak ada RM60 je..mcm mana nk shopping semua kan..mak pun x bawak duit banyak sbb takut nak bawak duit banyak2..he..dah amik2 barang secara budget..g kaunter..he..RM57...nasib baik...tetibe teringat, mak dah pesan suh beli ubat kebas kaki..g balik kt farmasi tu..masuk je abang farmacist tu senyum je...saya ckp ngan dia nk ubat kebas kaki..dia bg dua ubat satu untuk saraf,satu ubat kebas kaki...then dia ceramah la mcm doktor pasal diabetic...hu...saya pun angguk je...g kaunter tetibe teringat..alamak..mana ada duit dah..tanye kt akak kaunter tu, boleh guna debit card x?dia ckp above RM50 je boleh...sudah...macam mana ni...xkn x jadi kot..malunye...so, saya pun terkial-kial mengorek duit yg ada...kebetulan saya pegang beg mak saya, check dlm purse mak punxde duit..sudah...korek2 duit seringgit ngan duit syiling..lama gile duk kt depan kaunter tu cari duit..hu..last2..finally..cukup!!!huargh...dengan perasaan malu..bayar..then terus blah...g kt mak..mak tanye kenapa lambat sangat..ckp xde duit...hahahahahaha....sekali mak cakap kt dalam beg mak tu ada duit je...tapi bkn dlm purse...huargh.....mcm mana leh x jumpa....huargh...malu malu malu...x mau g farmacy tu lagi...huargh!!!!!

okla..end of story...saya malu...hu...firefly out...

0 Comments