Princess terluka

oh sad story today...u know actually, it started with a good day..you know, its Sunday...and since im taking leave tomorrow, so obviously im still in Kl..with my family..its totally Family weekend..my Angah treat us at Seoul Garden..we are laughing, running, i mean chasing Danial n Asyraf...perut penuh...then after makan..terus g kedai Arwah Abah kt chow kit untuk amik duit berniaga...then, it happened, my sis tgh cari parking...sampai satu lorong yg ktrg selalu paking, jalan one way, just in front us ada kereta persona hitam..(B** ****).. kereta tu dah masuk parking...then my sis pun terus jalan kedepan since kt depan ada parking tpi stop skjp sbb kete kt dpn kuar dari parking dia..masa tu kereta x lepas abes dari kete persona tu, then out of sudden the black persona reversed his car, "dum"..terus langgar Princess...Ya Allah..reverse x pandang belakang ke? masa tu saya perasan dia undur...saya siap ketuk tingkap lagi...dia terus undur..saya terus kuar kete..ada mamat tu terus nk marah ckp ape ni org tgh parking tak sabar terus jalan kenapa?belajar kete ktne?saya pun terus, kan dah masuk parking, kereta pn ok je tgk tai parking..asal tetibe nk adjust..kalau nk adjust pun asal x tgk ketreta belakang ada ke x..lagipun kereta dah lepas separuh dari badan kot...yg g reverse selamba tu kenapa..then dia nk ckp lak la kan..mcm mana ni..ni kereta isteri saya..saya yg tengah membara terus ckp...abes tu kete saya mcm mana,,,kete saya tu,saya bayar sendiri stp bulan kot guna duit saya sendiri..dia terus diam..then ckp abes nk wat mcm mana ni..nk settle sini ke polis..saya pn malas nk panjang2 dia ckp bg no akaun...nanti dia bank in duit ptg or mlm ni...well dah mlm da ni...x bank in lagi...so, esok pagi kalau dia x bank in, saya ingat nk wat polis report je terus...senang...tutup cerita..pape cerita kt balai la ye nanti...sampai sekarang hati x tenang...sakit jantung saya tahan marah...dah la mmg x le tahan marah...dah istighfar byk dah tadi...last2 angah yg p amik no kete n no phone org tu...pape tunggu je la pagi esok...nanti saya upload gambar Princess..

oh tercalar hati....

Firefly out..

0 Comments