Azam yang dah basi

Yeah..Alhamdulillah..A step ahead..moga dipermudahkan yang seterusnya..i'm officially a Master students...(ceh, baru student...hahahaha..yuran pun x bayar lagi..kui3x..)...doakan saya berjaya...terasa masih panjang perjalanan di hadapan...Moga dipermudahkan Allah semuanya...sebenarnya ni azam saya tahun 2011 x silap...nk dapat master before 25..tapi rasanya tak terlambat kan sekarang..ikut kira-kira by the age of 27..InsyaAllah dapat master..amin...my new target...pHD at the age of 30...doakan saya ye..


oh ye..nanti saya rajin, saya share mcm mana nk wat pengeluaran KWSP untuk pendidikan..mudah je sebenarnya...he..

Note: akhir2 ni jarang mengupdate blog sbb mak saya x sihat..berulang alik JB-KL-JB almost every week mcm Kl-JB tu perjalanan 4 minit je padahal 4 jam..alhamdulillah..mak makin sembuh..moga mak sentiasa sihat selalu..its hard being far away from her..especially time2 mcm ni..ada masa mcm nk resign 24hours..am i being selfish? but, i've made my decision..hope this is the best thing to do...

Firefly out..

0 Comments