Quarter of century

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..masih diberi kesempatan untuk bernafas di dunia ni...Terima Kasih Ya Allah untuk 25 tahun ini...memberi hamba peluang untuk dilahirkan sebagai hamba-Mu Ya Allah...tiada apa yang indah daripada dilahirkan sebagai umat Islam...lebih bertuah memiliki Abah dan Mak yang sentiasa menyayangi saya...tak pernah sekali pun mereka merungut sepanjang membesarkan saya...tak terbayar segala jasa mereka didunia...moga Allah membalas kasih sayang mereka di syurga kelak..amin...

nak berterima kasih gak nk ucapkan terima kasih kepada semua yang wish Happy Birthday kat saya x kira la thru sms, FB, PM..terima kasih doakan saya...

Wish saya tahun ni hanya satu..moga Mak sentiasa sihat selalu..amin..

Firefly out..

btw, Happy Merdeka Malaysia-55!!

0 Comments