Rombongan futsal ke JB part 2

mcm ni la selalu kan...janji esok..sekali esok plus esok plus esok baru nk mengupdate..hikhikhik...so..let's continue the journey..

pagi sabtu saya jadila ketua rombongan...almaklumlah, saya kan dah biasa jalan JB...nk pergi ke stadium edu-city..sebenanrnya masa saya kt JB pun saya x pernah pergi ke sini...masa tu, tempat ni tgh dalam construction lagi...nasib baik malam tu dah tanya2 kak hernee...so dapatlah tau sikit jalan..

sampai je stadium, jantung terus degup laju..fuh...boleh ke ni..tgklah kumpulan lain mcm terror and professional giler..siap ada jersey semua...makin gugup...tapi Alhamdulillah...rezeki agaknya...kami dapat 1st runner up..kalah kepada juara bertahan tahun lepas...jadila kan..dpt gak voucher tesco...dah saya abeskan beli pasir n makanan kucing adik..erk..

so tu je nak cite..hikhikik...tgk je la gambar eh...

no.6!


ni hah..team manager..

ni masa nk launching kot..da lupa..
Awe, kak bai, fiqa, bee & Me.

selfie with other team mates..

sebelum balik singgah Puteri Harbour..lama x lepak sini..

excited amik gambar sbb menang no.2..he..

menunggu turn untuk main bola..

Finally, ada pun gambar Am...ni teman mia masuk cake deco

after the game..

with mummy awe...before the game begin..

medal..he..
Firefly out..

0 Comments