Di pintu syurga

Segalanya kaku
hati terus menangis
bila mengenangkan dirimu telah tiada
kau pergi tanpa pesan
tinggal aku sendiri
menghitung hari tiada daya
bertambah sedih

Duhai kekasih hati
katakanlah padaku
bahawa semua ini
hanya igauan mimpi
aku tak sanggup kasih
kehilangan dirimu
walau sedetik rindu mencengkam terasa pedih

doa ku kasih kita berjumpa di pintu syurga..

rindu hati yang tak tertanggung
tidak dapat diucap dengan kata kata
hati membisu memendam rasa

Bila manusia meninggal dunia, maka terputuslah amalannya,
kecuali 3 perkara,
amal jariah, ilmu yang bermanfaat dan doa anak solehnya
aku berdoa, biarlah aku sentiasa menjadi anak soleh yg mendoakan mak dan abah,
moga rindu ku ini, dibalas dengan kasih sayang-Nya
pertemukan aku dengan mereka disyurga sana..


Al-fatihah buat ALLAHYARHAMAH SOPIAH BT PAIMIN & ALLAHYARHAM A.KADIR MOHAMAD

it has been a year... 010313...still remember that day and will always remember..half of my heart taken 8 years ago and another half of my heart taken a year ago..so what is left for me? Nothing..


Firefly out

0 Comments