im not good enough...

Da lama rasanya x update blog...hu...akhir2 ni busy sangat...mcm2 kna pikir....

seriously, akhir2 ni rasa mcm serba x kena je....da start rasa cptnye masa berlalu...tp x tahu knp rasa EMPTY.

hu...im not good enough la...im still too young...there is a lot of things. i feels like i cant bear it anymore...sampai satu masa 2 rasa nk blah je and hilangkan diri..leh x???saya penat dengan diri saya sendiri...saya ni x bersyukur ke???arghh...x tahu mcm mana nk luahkan da...maybe..i said maybe,saya kena lepaskan sesuatu 2...xpe ke???tp rasa bersalah byk sgt kt org2 yg support saya...x tahu la....

i need more support!!please!!!Ya Allah, berikanlah aku pertunjuk-MU,aku hamba-Mu yg lemah rasa x berdaya...

Firefly out...

Sejenak .. ku imbasi kembali
Erti pelayaran usiaku
Ke timur ke barat
Dunia akhirat
Segalanya .. Ohh

Di tengah hangatnya kejahilan
Membakar hangus keimanan
Dan aku hanyut
Tiada berpaut
Layu sudah pedoman diriku

Kini bersendiri
Ku meniti hari
Ke kanan ke kiri
Ku menilai kembali

Jalan ku lalui
Dosa yang telah pergi
Walau tanpa ku sedari
Air mata membasahi

Terasakan ... terbuka
Kunci pintu hatiku
Timbullah ketenangan di jiwa yang keliru
Terurai kekusutan
Membaralah cinta
Milik-Mu Yang Esa
Selamanya...

Pada-Mu selamanya .. oh...
Selamanya...

1 Comments

  1. ala akk pcaye ita blh wat tu smua..dun give up k..ape2 problem leh share ngn akk..

    ReplyDelete