Maaf dari Hati...

Busy week...even worked on Saturday and sunday..hu...apa la yang saya sayang sangat ngan keje saya ni..nk kata keje impian..bukan...tp entah..inilah saya...kalau da bg full commitment mmg susah saya nk lepas..
tp in the end of the day..saya rasa exhausted giler........physically and mentally...terus terang saya mmg tensen ngan kerja..tp ada lagi benda lain yang menambahkan tensen saya sebenarnye..saya mmg dari kecik dlm family mmg la sangat sensitif...sbb 2 mak and abah x pernah pukul saya..marah pun,marah sikit2 je...sbb drg tahu saya mmg sensitif....tinggikan suara ckit pn da nangis...sbb 2 saya dikenali dalam famili as "cengeng" or "kememeh"...tp 2 la saya...tp luar dari family x ramai yg tahu bertapa sensitif nye saya...semua org nmpak saya tabah...kuat..tp sebenarnye x..saya ttp ita yang sama...bertapa sakit n sedihnye hati saya kalau ada org ckp something..saya x tahu saya mmg perangai x bagus sangat..mungkin saya ni selalunye ter"over"...Insya Allah..lpas ni saya akan cuba untuk jadi ita yg dulu..pendiam je..dulu x ramai yg kutuk or marah saya sbb saya pendiam..tp bila saya jd pendiam org akan tye kenapa saya diam..tp kalau saya bising slalunye org akan ckp saya ni merimaskan...entahla..biarlah...saya da penat nk pujuk hati saya...baik saya diam..bercakap bila erlu..hati rasa sayu sangat dua tiga menjak ni...maybe sbbb da 3 minggu x balik rumah kot...rindu kt mak,angah,along,adik,danial junior n danial senior,kt kekawan semua..tp akhir2 ni rindu sangat kt abah..sampai termimpi-mimpi...Al-Fatihah untuk abah..ude rindu kt abah sangat2..

kepada org yang buat hati saya terasa..saya mintak maaf..maybe bkn salah anda semua..maybe salah saya yg over sensitif..saya yang x ckup bagus...ada kemungkinan saya xkn lama pn kt cni..anggap saya menyinggah je kt cni..sampai masanye,saya akan blik ke tempat asal saya..saya dtg cni nk cari pengalaman hidup..saya x tahu ia begitu sukar..baru saya tahu yang mmg hidup ni mmg x seindah impian..saya kena berusaha lagi untuk baiki hidup saya..Kalau anda semua rasa saya x patut berada kt cni..saya harap anda semua doakan saya dpt rezeki di tempat lain..lagi ramai doa lagi senang termakbul,sbb saya pn tgh berdoa..

firefly out..

0 Comments