Compensation

hee...ni adalah kesenambungan update pasal Mamak Oh Mamak semalam..seperti yang dijangkakan,ptg semlm, mak saya pergi balik ke kedai mamak tersebut..konon2nya nk beli teh ais..then,dia sembur la mamak tu pasal roti telur yang salah tu..he..last2 sekali mamak tu bg air teh ais tu free...x payah bayar...

Ni teh ais yg da tgl separuh,lg separuh da masuk perut saya..he..

tula,jgn memain ngan mak saya..mak saya garang ok!!he..xla..mak saya baik tau..sebenarnye dia mmg teringin minum teh ais..tu yang singgah..alang2 da kt situ, dia sembur la sikit2 kan..Hak sebagai Pengguna tu kan penting..so,sebagai pengguna,kita semua kena pandai suarakan hak kita,tp jgn over2 lak ek..

Firefly out for now..
and for now..


Artist : Yovie
Lirik Lagu : Yovie and Nuno - Dia Milikku
Yovie and Nuno - Dia Milikku


Semula ku tak tahu
Engkau juga kan ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu
Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Pergilah kamu
Jangan kau ganggu
Biarkan aku
Mendekatinya
Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi...ohh
Dia Untuk aku
Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi
Dengan dirinya
Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku
Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Lihatlah nanti
Lihatlah saja
Biarkan aku
Mendekatinya
Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh
Kusarankan engkau mundur saja...ooo

0 Comments