Kasut Biru+Ungu baru

its been a while..ak tahu la tetiba macam malas gilerr nak update blog..he..2 updates before pun guna HP yang x berapa canggih...he..penyakit malas da menular...hahaha

Last weekend balik beraya ke Batu Caves...Oppss..Raya?he..ala kita kan 1 Malaysia..apa nak kecoh kan..im proud membesar kat Batu Caves,so what?glamor tu,semua orang tahu n kenal Batu Caves...sebut je mesti orang tahu katne kan....tapi saya x duduk dalam Batu Caves,OK!kat daerah jer...Dan tu la perjalanan saya paling jauh menaiki Princess setakat ni..he..berjaya gak drive ke KL..memula takut gak,tapi beranikan diri je..Alhamdulillah takde apa yang berlaku..sampai pun rumah,walaupun tersangkut jammed kt Bandaraya KL...biasa la kan..kalau x jammed bukan KL la kan..he..

Bila duk rumah apa lagi, musnah projek Anti Nasi saya..he..mana nak tahan,mak masak Asam Pedas Ikan Merah tu..mana cukup sepinggan..lain kali la sambung diet..hangat2 taik ayam sungguh..hu..

berbalik pada tajuk entry ni..he..sebenarnye tujuan entry ni nak cakap saya dapat kasut CROC color purple blue from my Angah..Actually she bought this slipper for my Mum,but my mum x mau pakai sebab kasut ni xde tengah2..dia memang x suka selipar yang takde tengah ni,x selesa dia cakap...so apa lagi,kebas lah...he..Thanks mak..and Thanks angah..


CANTIK X??

Tengah x sabar nak tunggu selasa depan,nak balik KL lagi..tiket pun da beli...yeah..adik pun da abes study and balik umah..hu...nak jumpa my BFF sekali..PAya n Tun..miss u guys so much!!harap2 kali ni jadi ek..

btw,hari ni stay back sampai kul 8 sebab jap lagi nak terus g hospital lawat Capt Akashah..dia injured dia punya kaki semalam masa main badminton ngan my boss capt chong..tu la..x hati2.kan da kena...doakan dia cepat sembuh!!Get well soon capt!!

ok la..Firefly out..

And for today..the song that suit me well..Coba..
(credit to:http://liriklagu.noorjannah.com/2009/01/coba-faizal-tahir)

coba kau dengar

coba kau coba
diam bila ku coba
untuk berbicara dengan kamu
pernahkah kau anggap
bila ku perlu tuk meluahkan rasa hati
dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar senang kau merasa
siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku padamu
coba kau lihat
coba kau coba
renung ke mata kau
bila ku kaku melihatmu
pernahkah kau ada
bila ku perlu tuk menyatakan rasa sakit dalam diri
dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa
maafkan kerana ku tak pernah
terlintas tuk menulis padamu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar
untuk kau melihat ke mataku

0 Comments