Hadiah dari seberang THAILAND...

he...semalam housemate saya bagi cenderahati dari Thailand..nge..suka2..barang hadiah free,siapa yang tak suka kan kan kan..dorang pergi Thailand last week..Drive dari Johor ni ke sana..he..rajin betu,l dorang ek..dorang ajak saya pergi..tapi,disebabkan masa tu cuti panjang,saya prefer balik rumah..saya memang dari dulu,kalau cuti panjang,memang prefer balik rumah spend time with my lovely family...yela,bukan selalu dapat cuti panjang kan..so,memang da banyak la pelawaan-pelawaan melancong saya tolak bulat-bulat..bukan tak nak pergi,teringin sebeb\narnya,tapi saya lagi selesa berada di samping family..he..ok..da melencong cerita lak..


T-shirt Thailand..he..


BTW, to Anis & Afzan, TQ sesangat...nanti kalau koramg plan pergi tempat lain..kalau aku berkesempatan aku join..he..

Ok la Firefly out..

And for now..

Tak Bisa memilihmu by Sixth Sense

Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu,

Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku, tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya
Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu, Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Ku cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu
Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku
C/O
Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya...
(Terhanyut jiwa ini, terjatuh dihatinya)

More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/0-9/6ixth_sense/#share

0 Comments