Exhausted!!

Aiyoo..dah 3 hari x update blog..bukan saya malas tau..tp x sempat and sangat penaat..kerja makin berlambak-lambak..hu..sangat tension pun ada..banyak pending semua kerja..pergi kerja awal pn x siap kerja..balik kerja lambat pun still x siap gak...hu..jammed tul otak ni..bayangkan saya tido kul 9 mlm setiap hari sekarang..balik je rumah kepala rasa macam melayang je...kaki  macam x jejak tanah la..hu...apa la..macam ni ke saya perlu habiskan masa muda saya??oh tidak!!!i need to improve my personal life..i do love my job..tapi saya pun nak hidup happy2 macam org2 muda gak..ni tak..da macam orang tua..hu...bosan ni..apelah..

Handphone ni pun satu..suka tul buat hal..geramm nye...nak wish Hp turun dari langot leh x?hua!!!

Okla firefly out..
tommorow nak p service Princess and nak p cuci Princess ..lalalala..

0 Comments