Grrr~~patah hati

Besok adalah hari yang sangat dinanti-nantikan oleh semua pekerja di company saya..he..biasa la kan 25hb...hari gaji...tapi selain dari tu,ada lagi benda yang memang drg tunggu2..dapat teka tak?he..rasanya semua org tahu kan..kan..kan..saya?entah,x pasti lagi rezeki saya ada ke x...hu...kalau ada Alhamdulillah..kalau xde maksudnya saya  kena didik lagi hati saya untuk bersabar..semalam chat ngan angah pn angah cakap..xpe sabarlah..sambil2 mencari rezeki lain..he..tapi bila saya pikir balik sepatutnya saya da cukup bersyukur sbb sekurang-kurangnya saya kan da bekerja..ramai lagi graduan yang menganggur..saya ni dpt keje kt company besar lak tu..kira ok la kan..yang penting sabar...rajin...usaha...doa...tawakal...sabarlah wahai hati...kekdang kita terlalai dengan godaan syaitan...kan3x..xpe saya yakin ngan rezeki Allah.kalau Allah nak bg kita rezeki bebila pn boleh..tp kena la usaha kan kan kan..

Akhir2 ni..saya rasa otak saya da weng sikit...maybe sbb da lama x balik rumah..so saya homesick..hu...

Ada lagi satu cerita...tapi xpela x baik kan mengata org..just key point nye..tolong la jangan tipu saya...saya paling x suka orang tipu saya..kalau nak mempergunakan saya,saya x kisah..itu antara diri sendiri ngan Allah..yela orang yang dipergunakan selalunya x perasan diri dia dipergunakan kan..tp kalau tipu ni..da melibatkan diri empunya tuan/puan/cik yang ditipu...susah la..algi2 org yang rapat kan..saya tetap bersabar sbb saya kesian je.tapi kalau da tipu banyak kali susah la kan..kekadang tipu ni dah jadi macam tabiat tau..sbb selalu menipu kan..so,da terbiasa..jadi jgnla sekali menipu..kekadang memang betul kita menipu untuk menjaga hati orang tapi berpada-pada la kan..kalau da tipu banyak kali tu..tu da mcm hobi n kebiasaan..macam mana orang nak percaya kita kalau kita asyik menipu kan..so..buat2 la bertaubat..

Firefly out dengan hati patah..eh patah hati..

Patahlah hati,
membawa derita
Merajuklah diri, merajuk diri tak tentu haluan
Patah hati ku membawa derita
Merajuklah diri, merajuk diri tak tentu haluan
Ku harap janji mu, ku harap janji mu
Bahgia selalu sayang
Rupanya patah, rupanya patah di tengah jalan
Hendak di ulang, hendak di ulang
Resah menanggung sayang
Kenanglah jangan, kenanglah jangan disebut jangan
Hancur hati ku didalam nestapa
Menenagkan nasib, mengenangkan nasib diri ku malang
Hancur hati ku didalam nestapa
Mengenangkan nasib, mengenangkan nasib diri ku malang
Maksud hati ku, maksud hati ku
Bahgia bersama sayang
Apakan daya diri ku miskin harta tak punya
Ingin ku petik, ingin ku petik
Bintang yang tinggi sayang
Tangan ku hangus, tangan ku hangus




0 Comments