Friday, March 18, 2011

18 March 2011-Al-Fatihah buat Ayahanda tercinta..A.Kadir Bin Mohamad

hmm..hari ni da genap 5 tahun..sayu je rasa hari ni..saya mmg setiap tarikh 18 March,saya akan mintak cuti x kira apa pn berlaku...xde perasaan lah nak wat pape..sekejap je rasa masa berlalu...Mak pn balik dari kubur tadi mcm diam je..x nk mkn kata dia...mesti dia pn sedih...

Dalam hidup saya...Arwah Abah la abah paling bagus dan hebat di dunia..xde pengganti da...so,kekawan semua hargai la ibu bapa anda selagi mereka masih hidup..

Buat Abah,

Kitorang rindu and sayang sangat kat abah...hanya kiriman Al-Fatihah dan Yassin yang mampu kami kirimkan..semoga roh abah tenang di lan sana.. Amin..Al-Fatihah,,

Firefly out,,

ANd for now,

Pergi by Aizat..

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia


0 comments:

Post a Comment