Tuesday, March 15, 2011

Me n Tepung Gomak

he..pernah x dengar pasal Kuih Tepung Gomak..he..saya x pernah tahu n rasa..ari tu Kak Hernee Triple J tu..he..dia ada beli kuih ni..tapi saya tengok macam pelik je..saya pn x berani nak mkn..kak hernee lak tak abes2 ckp sedap..x perasan kuih tu menaikkan sweet pee dia nanti..kui3x..

So ceritana lunch tadi kak hernee nmpak kuih ni kt cafe..dia pn beli lah..bila dah ptg ni..dia rasa lapor lagi..al maklumlah..berbadan dua..he..dia mintak tolong pak dollah belikan kuih tepung gomak dia..he..saya pn teringin nk mkn satu..saya curi en nazam punye sbb dia beli byk..al maklum lah..berbadan dua jugak ke?kui3x..pis pis kacang pis ye en nazam..memula rasa jakun n aneh jugak la nk mkn..lpas da mkn satu..boleh tahan gak..rasa dia mcm tepung..tengah2 ada inti kepala..luar dia ada tepung yang mcm rasa kuih batang buruk tu..hah..dapat imagine x?buat2 la dapat ek..

rupanya lak cegini..he..




dan disebabkan kuih ni..kak hernee telah melabel saya sebagai jakun..hu..so sekarang bkn triple J je..da quadraple J da..hu..yang xle blah dia siap post kt FB.hu..muncung la cegini..hu..xpe2..tunggu petang ni kak hernee ajak saya g kebun abah dia nk mkn durian..saya nk jeleskan dia jap lagi dengan mkn durian..kui3x..


He..pernah nampak x semua..kalau x pernah rasa leh la turun JB rasa kuih ni..ok..

kalau nak resepi..mmg saya tak tahu la kan..so..sesape yang nk wat..leh google kt internet ok..

Firefly out..

0 comments:

Post a Comment