Me n Teddy bear 2

erk..ingat x saya pernah cerita..saya geli ngan bulu n teddy bears..kalau x ingat..click sini..hu..malam semalam after driving from JB..sampi je rumah..g cari McD ngan mak n angah...lapo..mak x sihat,so x masak..hu...
da otw home,along call ckp kt depan umah..nk pinjam cawan mak..rumah mak kan mcm kedai berbaneka..macam2 ada..he..
da along mengembor satu rumah cari cawan...dia g membungkor cari mainan anak dia..sekali dia jumpa patung barney dia bagi kat my nephew danial..sekali saya tengah best2 tgk tv..tetibe danial campak barney tu kat sana..apa lagi menjerit la saya..si danial ni lak,walaupun baru 2 tahun setengah cpt pick up n cerdik sikit..dia tgk saya mcm takut ngan benda tu..dia amik balik,dia baling lagi kat saya..banyak kali lak tu..bertuah punya budak..hu..pandai betul budak kecik sorg ni..hu...

Danial,u jgn nakal2 ngan ade..ade cancel bwk g USS bila u besar nanti..hu..

he..ni gambar org sibuk kira 1,2,3..danial pn sibuk kira
malam tadi tido kaki terkena biwak belit?apa ntah..sakit gila...hari ni betis bengkak lak..hu...sakit2x..

ok la firefly out

0 Comments