Saya Budak Baru Belajar 3

He...reunion2...hari sabtu lepas kawan sekolah saya kawen..and dia kawen ngan kawan sekolah saya jugak..he..tp jangan salah paham..drg x couple dari sekolah tau..bila da habes sekolah..baru masing2 tetiba jatuh cinta..cewah..tu la..ktrg ckp masa sekolah dulu mmg da ada jodoh drg tp x nmpak lagi kan...abes je sekolah baru tahu...he..Anyway, want to wish Selamat Pengantin Baru for both of them, Diela&Daus..Semoga berkekalan hingga hujung nyawa dan di syurga..

Bila kekawan kawen ni..biasa la kan..da mcm wat reunion sekolah da kat kenduri kawen org..time2 mcm ni la ktrg dpt kumpul ramai2..jumpa kawan2 sekolah..catch up all the stories..how is their life in present..and mcm2 lagi la..

Rombongan Princess kali ni...bawak Yana,Yati,Aza+anak2 dia yg comel(aina&awal),lieya and ayu..kesian drg kena berhimpit-himpit kt dalam Princess yang comel..he...ktrg punya la bising berborak siap kena sound ngan anak Aza,aina..Bisingla..he..pandai betul anak aza ni...agaknya dia ckp ktrg bising sbb xde can nk bg dia bercakap..sorry la aina..aunty2 byk nk catch up..he..tu yg bising...x sempat nk layan aina..kesian aina ek..he..

Dan kebetulan, abg pengantin lelaki(drg wat majlis sama2) ialah senior ktrg kt sekolah dulu..so,kt majlis yang sama, senior2 pn ada...he...mmg da mcm reunion la...kui3x..

kesimpulannya,seronok betul kalau g majlis kawan2 kawen..al maklumlah..semua org da ada commitment masing2..jarang leh jumpa n kumpul sama2..he..hah..lepas ni giliran sape lak..jgn lupa jemput saya...

ni ada pic sikit..

ehem..saya tahu saya gemuk..ignore je ek..wat2 x nmpak kegemukkan saya..he..

Ni la Pengantin nya..he..comel x?

Dari kiri:saya,Rahmah or ram n Mar-z







Tgk aina mengarok sbb dia kata bising(ada org tengah karaoke..he..comel tul..

lupa lak..credit gambar from facebook kekawan..TQ..

ok..firefly out...

0 Comments