Go straight dont belok2...straight to the ampang point...

yeah2..da sampai rumah...pening kepala rasa tahan ngantuk drive sorg2 tadi..hu...hujan lak tu...lagi rasa mata mcm nk terkatup..hu...hari ni saya berjaya ikut jln yg betul untuk blik rumah..kalau x mmg cnfirm sesat ikut jln mana entah..tadi pn sebenarnya hampir terlepas simpang..nasib baik sempat masuk...hahaha..kalau x, mmg x sampai2 lagi la...kui3x....kak hernee siap da pesan awal2 kt ofis tadi jgn menjejoh blik sesat..hahaha...saya ckp ari ni cnfirm la x sesat...sekali bebetul x sesat...maybe next time pn mintak2 x sesat lagi la kan..he...sampai je rumah angah ckp jgn bising2,ada baby tengah tido..lpas tu dia suh andi terus...he...dia kata x elok lepas jln jauh2 tgk baby...takut ada benda x elok ikut...tp...baby?bila masa lak rumah saya ada baby..he...ni adik kepada budak2 mak saya pernah jaga dulu....drg satu family nk g bercuti g thailand..nk bawak baby mcm susah..so,mama drg suh angah saya tolong jaga..he...da lama xde baby kecik kt rumah...best2...saya nk tengok je sbb baby ngan saya mmg x ngam...hahaha...tapi saya bukan x suka budak tau..bebdk yg selalu x suka kt saya...hu..kesian x?hahaha...mintak2 bakal suami saya jenis bebdk suka..kalau x sape nk tolong jaga anak saya nanti kan..he...

ni la baby ye...Zara Damia..he..

Ok la firefly out..penat...

0 Comments