Me n Weekend

Weekend datang lagi..rasa sekejap je abes minggu ni..he...sbb hari ni da ari jumaat kan..boleh la ckp masa berlalu cpt, kalau ari isnin mesti cakap.."lambatnya masa berlalu"..kan3x..poyos tul..he..this weekend saya x blik KL..hu..sangat x best and mesti boring..hu..yela kalau nak balik every week boleh bankrupt saya...pergi balik je da kena spent RM200 for toll and fuel..fuel tu boleh la dimaafkan..tol tu hah..sampai 40.00++..sekali lalu..kalau pergi balik x ke nk cecah seratus...kaya betul plus ek...satu kereta lalu da dapat dekat 50..tapi for the sake of road maintenance,saya pn akur je la...yela,bukan saya x paham..saya paham..government da spent banyak duit kan untuk bina n maintain jalan raya tu...so, saya kena redha je...xleh la nak ckp lebih2 kan..

so,apa activity nak dibuat ek weekend ni...saya pikir nk tido sampai pengsan je...he..nak g shopping, duit gaji da kering..so kena la duk je kat rumah diam2...he...kalau saya rajin nak godek2 blog template saya..tu kalau rajin la and kalau line berukband saya x lembap mcm kura-kura..kalau x, pandang syiling bilik je la...he...

hope you guys will have a great weekend...

firefly out..

0 Comments