Sunday, May 22, 2011

Minggu yang x beberapa sihat

hmm..after one and half year been here(Gelang Patah), xpernah2 demam, this weekend leh lak demam...hu...tu la asyik mintak2 je...bila da x sihat ni rasa nk sihat lak..x bersyukur btul ek...pagi tadi kul 3 terjaga, sakit betul rasa tekak ni..perit nk telan air liur..nk tido blik pn susah...paksakan jugak tutup mata...hu..nk kata badan panas tak la sangat..pening pun xde sangat..tp rasa badan lemah je...tekak sakit..hidung kekadang berair kekadang x...sekarang ni tengah berusaha peluhkan diri sbb nk bg demam kebah..tp walau da berpeluh bagai nk rak pun tetap rasa x sihat lagi...selalu teknik yang sama saya gunakan ok,ni x jalan lak...hopefully mlm ni da ok sbb esok minggu depan ni banyak kerja yang saya kena sihat,kalau saya tak sihat boleh pitam la saya kot...hu..kalau mlm ni x ok gak,terpaksa la saya g klinik...hu...banyak plan minggu ni terpaksa saya cancelkan...ingat nk p basuh princess yang da berkilat tu,ngan bilik x berkemas,nk g ofis pn mcm x jadi, nak gi cari mesin basuh pun da xde tenaga da..duk tido je kt  rumah 2 hari ni...hu...

Okla saya nk mandi, da rimas sangat ngan bau peluh..

Firefly out..

0 comments:

Post a Comment