My Day

Adoi..dari pagi tadi sebenarnye nk upate blog ni..tapi busy lak ari ni...hu..saya membusykan diri untuk mengelakkan diri memikir bukan2..walaupun ada la dua tiga kali saya ke tandas..hmmm..and ada la dua tiga empat kali saya menahan nk keluar je dari tekak..uh...parah2...tak tahu lak stress leh sampai mcm ni sekali...and to be honest, perasaan nk terkuar tu jadi kalau saya berckp ngan org yg wat saya stress tu..hu..x tahu la berapa lama saya leh bertahan...oh...bertabah la wahai hati...really had a worst week last week...hopefully this week eill be better..lagipun ari jumaat ni nk blik rumah da..he...lepas tu nk g dungun satu family...nk cari ketenangan di tepi laut..hahahaha...poyo..ari ni ada 3 org budak praktikla marine baru..tengok perangai mcm ok ..hopefully drg perform well la untuk praktikal drg...sepanjang saya kt PTP ni, da byk gak pengalaman saya ngan budak praktikal..most of them tak serius n main2..asal lepas je...lain betul saya rasa budak zaman dulu ngan sekarang..x tahula...maybe drg x ready lagi kot nk menempuh alam pekerjaan...so drg berfikir dengan cara x matang..tp satu je nasihat saya, sepatutnye kita kenala bersiap sedia since kita belajar lagi...waktu belajar lain,waktu kerja lain...kalau study leh la main2...kerja, kenalah serius and tekun kan...hmm...tu je la kot..x tahu nk tulis apa dah...he..

firefly out...
hope esok,saya x stress sangat...hu..

0 Comments