Wednesday, May 11, 2011

Oit..makcik belakang rumah...

hua..tersangat la mengantuk dan senak perut hari ni..maybe sbb smlm saya x mkn pagi, tengahari lak x mkn nasi...lpas tu minum lak kopi ais..balik rumah rasa mcm kembung je perut penuh ngan angin..hu...saya sapu minyak mustajab..dlm kul 12 lebih baru saya leh tido..saya ni kalau angin mmg sakit la satu badan...nak tido pn susah..hu...smlm nasib baik la leh tertido..tapi tengah sedap2 tido, dlm kul 3 pagi mcm tu saya dengar bunyi bising sangat...mcm ada bunyi lori..kuat sangat tau..dalam hati saya ckp..sape lak mlm2 ni..xkn la org kutip sampah..tetibe teringat kt Princess1...alamak,org nk curi kereta ke..mati la...nak jengah kt tingkap tp saya takut..saya ckp tawakal je la...xde pape kot..sekali saya dengar lagi bebetul, dengar suara org berckap-cakap..aik..lelama saya fikir punye fikir, baru saya perasan sebenarnya tu bukan bunyi lori, tapi kan bunyi mesin parut kelapa..tetibe teringat makcik belkang rumah yg masak sedap ni, dia kan berniaga..saya pun fikir..adush..mesti makcik ni parut kelapa..agak2 la makcik,kul 3 pagi parut kelapa...kalau kul12 or 1 boleh maafkan lagi..da la bilik saya dekat je ngan dapur drg..rasa nk pecah kepala saya..sampai kul 4 baru la leh tido balik..tu pun saya paksa diri..amik bantal tutup telinga..hu...kalau dulu kul 4,5 pagi makcik tu da start masak, saya leh terima la sbb dengar bunyi kuali berlaga ngan sendk je...ni parut kelapa?adush..tensi2...so, sekarang ni, saya sangat mamai dan sakit kepala...hu...redha je la...

hopefully malam ni xde la makcik tu parut kelapa lagi..hu..

Firefly out..

0 comments:

Post a Comment