Me n Family@ sEOul GaRDen

Aktivity hujung minggu wif my lovely family lagi...he..
As i said before saya terpaksa balik ke rumah last weekend since ada meeting kt Putrajaya..meeting tu separuh hari je pun..so, balik je rumah petang khamis tu,saya terus tido..rasa mcm da lama gile x tido petang...he...mmg puas hati gile la...
Hari Jumaat pun saya abeskan tido..rasa mcm dah lama betul x rehat...he..
Hari Sabtu baru ktrg satu family keluar...he...
Along saya yang tengah kaya raya lagi tu nak belanja makan kt Seoul Garden.
Orang dah offer, ktrg pun laju je la kan..
ktrg pun seperti biasa beramai-ramai berangkat ke One Utama Damansara..
Sampai2 je kena tunggu setengah jam kot, sbb full..hu..
Kul 4 baru dapat makan..he..
ktrg pun apa lagi angkut la semua makanan..
Buat sesape yang kurang tahu, mkn kt seoul garden ni mkn secara buffet, 
boleh amik je n mkn la sebanyak yg boleh...
memang puas hati la...boleh grill or steam sendiri tau..
sup dia ada sup kimchi, sup tomyam and etc..
leh la pilih mana2..
yang saya rasa best sbb leh makan daging banyak2..ngeh3x..mmg banyak gila la saya mkn masa tu..hu..
Angah sibuk makan kimchi,
Along sibuk makan siput panjang2 tu(saya tak tahu nama dia)..he..
Adik sibuk makan maggi
Mak sibuk makan bebola..
Danial sibuk makan udang
Asyraf lak sibuk makan jeli..
and saya sibuk makan daging..
hahahaha..
memang puas hati..
sampai Danial tetido sbb kenyang n ngantuk sangat..
Balik semua org perut kembung n sakit perut sbb makan banyak sangat..he..
next month along kata nak belanja lagi, tapi saya balik pun waktu start puasa kot...
so kena plan lain la kot..he..
Ok la..gambar time lak...enjoy!!




Makanan ini kami yang punya...

Da start makan malas nk posing2 da..

Adik n maggi n pose nya

my lovely Danial yang tetido

me wif Asyraf




PS:ada berita x best saya dengar ari Isnin masuk keje tu..hmm....nanti saya cerita..

Firefly out..



0 Comments