Kambing Aiskrim

Salam Ramdhan ke 24...wa..sekejap je kan..da leh start wat countdown nk raya dah ni...apapepun, kita kenalah sentiasa bersyukur dengan segala rahmat yang Allah beri..Alhamdulillah..

Hari ni saya kurang sihat..tekak sakit..sakit dada...kahak banyak...hmm...al kisah, semalam dapat jemputan makan berbuka kt Hotel Puteri Pan Pacific JB...dekat Restaurant Arab..saya x ingat nama dia...nak dipendekkan cerita..da restaurant arab kan..so hidang semua makanan Arab la kan...n of coz..KAMBING..adoi ai...saya ni x mkn Kambing....tapi sbb smlm dah takde makanan sangat saya pun makan la...hu...mmg pelik je rasa....saya mkn mmg sikit gile la..mmg x masuk ngan taste saya...otw blik rumah..saya teringin makan ais krim Oreo Mc Flurry..g singgah McD Bukit Indah Drivr thru jap...dah beli...terus mkn...hu..

so keadaan saya yg kurang sihat ni confirm sbb,


PLUS


SAMA DENGAN


 Hu...

oit kambing senyum2 lak..grrrr...


Selain tu, badan pundah naik gatal2 dah ni...hu..apala nasib...malam ni pun ada jemputan berbuka lagi...hmm...
Zuritah jangan merungut, just ckp ALHAMDULILLAH...

PS:smlm kete housemate saya incident, x teruk lah..tp mmg sakit hati tul ngan pakcik n anak2nya tu..agak2 la...anak ko wat salah tp xnk mengaku n nak bg ceramah kt ktrg pulak...memang sakit hati tul saya..serius saya tahu statement saya ni jahat tp kan padan muka kereta anak dia calar..kereta anis xde pape..hahahaha..geram...kalau wat salah at least u should say sorry la kan...apada...Budi bahasa kan budaya kita..
ces..

Firefly out..




0 Comments