entah ape2..

Assalamualaikum and hai hai...hmm..dengar suara mcm x bersemangat kan...saya tengah homesick...hu..maybe sbb lama sangat cuti duk rumah kan..so saya stress bile cti dah abes n kena start keje balik...hu..ikut hati nak resign..hu...serius...tak pernah rasa setekad ni..mmg dah lama ada plan..tapi asyik tangguh2...so today i have decided...saya dah start update resume...saya nk cari keje dkt ngan my hometown..dekat ngan keluarga saya..noktah...no turning back...Insyaallah ada rezeki saya kt sana..kekawan sila doakan saya...saya dah stqart bukak balik jobstreet n apply keje2 yg sepatutnya...impian saya...my dream...saya nak achieve gak by hook or by crook..kalau saya x lepas yang ada sekarang mcm mana saya nk gapai peluang yang lain...saya akan bertahan hingg saya dpt better offer...titik..

Firefly out...
hu..nak balik(T_T)..

0 Comments