Sepetang yang cool bersama dengan sekeping hati yang hot

Boleh x kalau saya nak tukar profeesion kerja saya?he...akhir2 ni saya busy cari kerja...tu yg tibe-tiba pikir..saya nk cari keje yg more fun, n environment yg more realx sikit...hmm..saya pikir kalau jadi tour guide best gak kan..leh melancong jalan2 g mana2...he...ni berangan je la kan...he...saja merepek di petang hari...masuk keje awal sikit tadi...mcm balik lambat..unlike others yg boleh g keje lambat n blik keje awal...saya kena g keje awal n blik keje lambat..well life..this is reality..learned it from experience..
lately, kata 2 yg tersimpan di dalam hati saya semakin jelas...sorry..kalau saya tak puas hati or x suka, saya xkn simpan dah...ni ruangan saya dan fikiran saya...

firefly out..

1 Comments

  1. ...wah bestnyer jdik tourist guide.. kna lak kat korea.. cool jerk! :D

    ReplyDelete