Kenny Rogers Roasters : Bad service

Finally its weekend..he...last night keluar g cari barang untuk ofis anis, so before cari barang ktrg g singgah mkn...since tempat yg dituju ialah JUSCO, and takde la byk choices untuk tempat makan kt JUSCO tu, ktrg pun pilih je la Kenny Rogers as usual, lagipun anis teringin nk mkn spaghetti thai kt situ..saya n afzan pun ok je sbb dah lapar..sorry to say la kan...saya rasa semua org dah tahu yang service kt Kenny Rogers kt dkt2 ngan rumah saya kt Jb ni mmg mcm hampeh...lama ktrg duduk baru ada budak nk amik order...setiap kali g sana, baru nk order je mesti budak yg amik order tu cckp ..äyam kena tunggu 30 minit"..hmm dah biasa dah la kan...while waiting for the food to be serve, saya terperasan yang ada one family tu dah fed up, drg duduk lama waiting for someone to take their orders tp takde org datang..so, enough of waiting, drg just blah..kan dah rugi customer kan...

Then, when our food dah sampai, budak yang kerja kt situ letak pinggan ktrg mcm marah2, hempas2...boleh x?apala teruk sgt kn...saya perasan, byk meja yg still tak dikemas after customer left..drg biar je atas meja...ish3x..

Bila dah abes mkn, ktrg pun mintak bill and kebetulan saya nk budak tu tolong tapaukan muffins ktrg yg x larat nk abeskan.mmg selalu mcm tu pun, muffin ktrg x pernah mkn kt situ confirm mesti bawak balik..and kebetulan,pinggan yg is musffin tu ada creamer n sugar packet since anis minum hot tea kan..saya pun bg je terus ngan pinggan tu sekali..then dah bayar, g kt kaunter nk amik muffin tu...guess what..budak tu p tapaukan sekali sugar and creamer packet tu, what the duck?perli aku ape budak ni..budget gue nk sgt gula n krimer tu..daaa...kt rumah pun berlambak dik oi...siap yang anis dah pakai pun dia taruk semua dlm tu...apala customer service drg ni ek..teruk sgt...so my advise. think twice before g mkn kt sana ok..and guess what, after ktrg abes beli barang about 1 hour and a half later..otw nk g parking, lalu balik kt Kenny Rogers tu, ktrg punye leftover food still kt meja ktrg duduk tadi..x berkemas lagi...OMG...apa la kan...But seriously ni bkn first time ktrg dapat layanan buruk mcm ni, before this pun pernah gak...emm..lama2 tutup la kedai..customers semua lari..

ni adalah buktinya

tgk yg dah pakai pun drg tapaukan sekali



Okla firefly out..tensi..

0 Comments