Pengalaman pertama di KFC Drive Thru


cerita ni dah lama sebenarnya..tetibe teringat...Once upon a time..saya nak g lepak ngan umah BFF Paya n Tun kat S.Alam, masa otw ke rumah drg, si tun sms kata nanti lepak kt umah drg je sbb dia nk tengok AJL..dia kata kalau nk mkn suh saya tapau je..saya pun terus terpikir senang beli KFC drive thru je la kt seksyen 2 S.Alam tu kan...

So alkisahnya...saya ni sejujurnya x pernah pergi KFC drive thru...McD mmg selalu la kan..tapi KFC selalu samada makan or tapau...before cerita lebih lanjut nk korg semua bayangkan dulu...selalu drive thru ada 3 point kan..first point ada kotak hitam speaker tu for placement of order...then 2nd point for payment...3rd point untuk collection off goods la kan..so masa saya masuk je line drive thru tu..saya dah nampak speaker hitam point satu tu..tapi saya stop untuk tgk menu kombo yang ada...then, saya terus drive ke point 2...saya tgk xde org.drg ada tulis suh bayar kt depan...so saya maju ke point 3..sampai kat point 3 tu..ada budak KFC tak bukak pun tingkap tu, then pandang je saya..saya terusla nk order..then budak KFC tu tanye...äkak dah wat placement of order ke?"dan saya dengan confident jawab "tadi akak dah pergi kt tempat order tu tapi xde orang."..kata saya...then budak KFC tu pun ckp...öh kat situ mmg xde org, kan ada speaker"..then suddenly saya teringat...Haah la..even kt McD pun nk wat placement order mana ada org duk kt situ..kan kena order thru speaker hitam tu..masa tu...pergh..punya tak tahu nk letak muka ktne...then saya pun pusing balik..ikutkan hati mmg malu nk pusing balik...tapi bila pikir nk gak beli KFC tu, nk tak nk terpaksa laa tebalkan muka...masa saya collect KFC tu, saya nampak la bebdk KFC semua mcm ketawa kan saya..mesti drg ckp..bataknye akak ni...pergh malu sekali..saya masa tu..terus pecut je x toleh belakang dah..hahahah...saya cerita ngan semua orang, abes jadi bahan jenaka semua org..hmm...nasib2..

wah so excited dah lagi 3 hari nak raya..yeah yeah...

Firefly out..

0 Comments