kehilangan 2

Dahulu, bila saya pulang ke rumah, bila buka atau celikkan mata sbangun dari tido, org pertama yang saya lihat adalah dia.kekadang bila saya celikkan mata dia tiada disebelah saya, tetapi terdengar sayup2 bnyi dia dapur, saya kedapur mendapatkan dia, dia org yang plg saya sayang didunia, pinjaman dari Allah yang satu2nya jika hilang  x mgkin ada pengganti yg lain, saya sedar dia sekadar pinjaman Allahn dan Allah s.w.t lebih sayangkan dia.tapi entah mengapa, saban dan setiap hari air mata ini x pernah berhenti mengalir mengenangkan dia..rindu hati ini x tertaggung rasanya tterhadap fia..banyak kali sudah kupujuk hati iji, baranhkali luka kehilangan itu amat dlm...dia.adalah ibu saya, yang melahirkan saya..yang menjaga saya penuh kasih  buat allahyarhamah Sopiah bt Paiminsayang.yang mendidik saya sepnuh kudratnya...Al fatihah

0 Comments