Friday, December 3, 2010

Me n Kasut Baru Lagi..nge~~

Good Morning Sunshine..he...Assalamualaikum semua...Excited sungguh ari ni...he..sbb nk blik rumah ku syurga ku...yeah!!cepatlah sikit kul 5.30 ptg...hahaha...keje pun x start lagi da nk kul 5.30..mimpilah..

semalam g jln2 ngan my housmates anis n afzan kt Jusco...si Afzan kata nak g beli T-shirt baru..al-maklumlah..drg nk p bercuti kt Krabi, Thailang this weekend..Saya?he..x mau la ikut..sbb saya seriau sikit ngan laut ni...sbb saya selalu mimpi tsunami..huhu...Scary tul...hu..

Sambil menunggu si afzan g cari baju kt Brands Outlet..saya ngan anis lepak2 kt kerusi try kasut..tgh borak2..sekali nmpak rak selipar..2 slipers for RM40..he...Anis g usha2..dia berkenan lak..kalau nk beli satu,RM25...better beli dua kan...dia pn punya la pujuk saya beli lagi satu..saya pun tengok2 la...mcm berkenan je..he..lagipun mmg da lama x beli sliper perempuan ni..asyik pakai Crocs je kan..apa lagi rembat la satu..nge..tu la kejenye..da nama pun perempuan..sales je..ada je la benda nak beli..he..


Da lepas ktrg bayar..cari blik Afzan...dia kata dia x nk beli lak..sbb da jumpa dua..lagi satu tak tahu nak amik mana..boleh x?he..keje saya ngan anis, tanya dia mana 2 t-shirt yang dia berkenan tu,dia p tunjuk...ktrg ckp.."hah,amik je..lagi 1, biar ktrg yang pilih."..he..sekejap je..dapat la lagi satu..nge..kan senang...

* tgh berdoa petang ni x hujan..sbb nk drive blik KL...hu..Amin..

Ok lah firefly out...

And for now..


Rossa - Atas Nama Cinta


Aku wanita yang punya cinta di hati
Dan dirimu dan dirinya dalam hidupku
Mengapa terlambat cintamu telah termiliki
Sedang diriku dengan dia tak begitu cinta
Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta
Atas nama cinta
Hati ini tak mungkin terbagi
Sampai nanti bila aku mati
Cinta ini hanya untuk engkau
Atas nama cinta
Kurelakan jalanku merana
Asal engkau akhirnya denganku
Kubersumpah atas nama cinta
Mengapa yang lain bisa
Mendua dengan mudahnya
Namun kita terbelenggu
Dalam ikatan tanpa cinta

0 comments:

Post a Comment