Tagged:10 Perkara Paling Best Masa Sekolah Rendah

10 Perkara Paling Best Masa Sekolah Rendah

da lama da ditagged oleh yuna..tp x menyempat nk buat..so..sementara menunggu untuk pulang kerumah tadi,saya ringankan lah tangan ni..tapi panjang sangat tulis ni,saya sambung lak kt umah..he...saya ni pelajar Sekolah Kebangsaan Taman Selayang(2) atau singkatannya SKTS2...and of course Sekolah agama kt Sekolah Agama Sungai Tua..kira sekolah pagipetang la ni..penat tau dulu2..so sekarang saya nk share sikit 10 perkara yang best masa sekolah rendah..check it out..

1. Arwah Abah selalu datang and amik saya pergi and blik dari sekolah...he..dari tadika...even angah and along satu sekolah ngan saya,abah selalu amik saya sorang je..along ngan angah kena naik bas..ngeh3x..

2. Duit belanja saya paling banyak dalam adik beradik sbb saya sekolah agama and sekolah kebangsaan..Along and Angah x sekolah agama..so,saya la paling untung..

3.masa kt sekolah rendah.saya di antara budak pandai la..eham..kembang hidung lak tetiba..

4.Cikgu ramai yang suka kat saya sbb saya budak baik..for more.hahaha..

5.Saya ada ramai kawan baik..masa tu ada leha,amin,mekna,tika,maisara dan ramai lagi..seronok sangat time tu...yang xle blah..saya pun tak tahu kenapa,orang yang member2 saya x suka,mesti ok je ngan saya..hahah..kiranya if ada someone in our school,member2 saya x suka..org yang drg x suka tu mesti dengan saya tegur2,kawan2..hahaha...


6. kt sekolah dulu stptahun ada bintang kecil..he..saya ni kira aktif gak la...koir sekolah,dikir barat..ape lagi ek?tp x pernah pn sekolah ktrg menang time tu..tp yang paling best masa darjah 6 sbb kelas ktrg 6 utarid dapat no. 1 dalam pertandingan tarian bintang kecil sekolah..masa tu,angah saya yang jadisifu ktrg..Angah saya memang aktif dulu belajar tarian kt INTAN..so,masa tu saya pujuk angah saya ajar ktrg...masa tu guna lagu HAti Kama..mcm  x percaya ktrg menang..siap leh perform masa hari anugerah cemerlang...kui3x..


7.Saya selalu dapat mkn and air kotak coklat free yang RMT tu...sbb Arwah Cikgu NArimah...dia baik sgt kt saya..dia selalu bg kupon RMt tu kat saya ...sbb masa dulu2..family saya xla senang sangat..nk bayar yuran pn kekaddang lambat...dulu,kalau x dpt buku teks,mmg susah la..kekadang kalau saya x dpt,cikgu kelas saya mesti pelik and tanya"Zuritah,x dapat ke?"..and selalunya..drg ttp akan bg gak kt saya...sbb saya kan baik..he..


8. Saya ada crush kt someone dulu..tp saya x berani nk bgth dia..he..malulah..


9.Saya pengawas dulu...so agak popular gak la masa sekolah..he..perasan sungguh..


10.saya suka gila time rehat sbb x sabar nk mkn and beli kt kantin sekolah..dulu punya kantin sekolah kan masak sedap dan murah,..yang paling saya suka,nugget crab yang ada batang ais krim tu cecah ngan sambal nasi lemak..pergh..sedap..tp yang best masa tu,saya mkn banyak mana pn ttp kurus..sekarang tak..hua...


ok..tu je kot...penat nk taip..hahaha...masa sekolah drendah dulu memang la best..sbbb masa tu kita pikir pergi sekolah sbb kawan2 je..bkn bebetul nk belajar pn kan..he..i wish to meet all ofmy fren back then..mesti ramai yang da berubah kan...he..mesti best...yela after 12 years x jumpa...then,jumpa  balik..tp recently saya dpt contact blik some of my fren thru FB tau...so credit to Mark Zukerberg..am i spelling it right..na..whatever...


oklah firefly out..


And for now..


saya da pernah letak lirik ni..tp sbb mcm matching je kn..so letak la lg...tp this time with music video sekali..check it out..


Muda from hujan..



(Credit to:Youtube)


Tamatlah zaman persekolahan
Masih dihantui memori
Waktu kecil waktu yang gemilang
Oh Tuhan ku tak mahu pergi

Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua tak akan membesar
Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua akan bersama selamanya

Tak lupa pelbagai peristiwa
Waktu pergi mengaji
Ponteng kerana ku macam tak biasa
Hoo..oo..

Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua tak akan membesar
Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua akan bersama selamanya

Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2009/04/lirik-muda-hujan.html#ixzz282sd76gy

0 Comments