SAfety..erk..Family first..

Assalamualaikum...he..hari ni mood saya bertambah baik..yela nak comparekan dengan semalam kan..semalam tu rasa da berat sangat kepala ni..tula..nasib baik ada blog kan..leh gak curahkan perasaan sikit2..he..

so apa yang best nya hari ni..xde apape yag menarik pun..just im currently at home..so of coz la happy..ye x...he...rasa macam semua masalah hilang bila ada kat rumah..even ada gaduh manja2 sikit ngan adik-beradik,kena membebel sikit2 ngan mak...rumah tetap tempat no 1...and of coz family is always my no 1 and my priority in my heart..yeah!!home sweet home...

so apa plan saya esok...nak pergi ziarah kubur arwah Abah..semalam saya mimpi arwah Abah..setiap kali saya da lama x pergi kubur Abah,mesti saya termimpi-mimpi..macam alarm call buat saya untuk ziarah kubur abah..miss you so much abah..Al-Fatihah..

Firefly out...

0 Comments