Tuesday, April 19, 2011

kepala ku di""berakki tahi burung..

adush..tension tension..masa kt pasar mlm tadi ada peristiwa yg mengharu birukan..hu...saya tengah jalan2 ni dengan laju nya kt pasar malam..yela,konon2 nk cari barang masak dapur la kan...bawang,sayur,ayam semua..tengah jalan2..tetiba saya rasa ada benda jatuh atas kepala saya..uik...tahi burung...cis..kuang asam punye burung..dlm byk2 kepala kt pasar malam tu leh lak dia berak atas kepala saya..geli tu...uwek...kalau aku dapat tangkap burung tu..aku sembelih wat goreng rempah..hu..sadis tak..saya pn terus x jadi nk cari barang lain,terus balik..hu...dapat beli bawang n minyak je..hu..apa la malang nasib gue ari ni ek...da la dari pagi rasa mcm nk demam,maybe sbb saya melantak makan rambutan malam tadi..hu...gusi belakang ni pn rasa mcm bengkak je..hu...macam2...kesimpulannya hari ni mcm hareeemm...tensi...lepas tu saya dibuli oleh kak Hernee En Nazam ngan Capt Akashah hu...Dunia x adil..he..gurau je..pis2 kacang pis...otak da weng..rasa nk tido je terus..hu...gud nyte semua..have a nice dream...

Firefly

0 comments:

Post a Comment