Me n Sushi yang bergolek di atas tanah

sekali lagi gambar yg sama..he,,
Sebelum g makan tengahari..nak cerite sikit...kan daripada last week saya teringin nak makan sushi...memula nak tahan gak, xnk ikutkan sangat tekak ni..sekali saya tengok TV...saya tengok cerita singapore ada org mkn sushi, tengok cerita lain pn ada, yang paling tak boleh nk tahan da tengok Jalan jalan cari makan ahad lepas...hu...meleleh air liur...saya pun tekad..ari ahad malam tu,g JUSCO nak cari sushi..hu...sushi kan Jusco je la kan..nak g sushi king,leh brankrupt la kan..lain lah kala da dapat gaji..he..nak dijadikan cerita..da g beli la ni..otw balik..saya ni da x sabor2 nk tunggu sampai rumah baru makan..saya pn dalam kereta buka cover plastik sushi tu..terus menelan sambil driving..he...mintak maaf pakcik polis...saya da terhingin sangat...dan di pendekkan cerita..sampai kt tempat parking rumah tu, saya pn angkat barang2 lain..(saya ada beli bahan masak lain gak)..al maklumlah nak belajaar masak konon..)..masa angkat tu..saya pegang la sushi yang lebih tak sempat nk masuk mulut lagi(tinggal separuh la,tapi yang saya tinggalkan tu semua yg mahal2 n sedap2..yang telur ikan, sotong,tuna...) sekali..pelepek..uik...entah macam mana boleh lak terlepas bekas sushi tu dari tangan saya..so sushi2 tu pun tergolek-golek di atas tanah..hu...hampa...sedih sangat...sebab satu saya teringin kedua sbb yg jatuh tu semua yg sedap2 n mahal2 yang ketiga sbb membazir je rasa g jauh2 nk beli...tak berbaloit..hu....xpe la bukan rezeki saya kot..hu..

Ok firefly out nk g mkn..da kebuluran..hahahaha..

0 Comments