Me n MC

tolong..tolong...saya ada perasaan malas nak pergi keje esok...hu..im hoping that esok demam then i can take MC,,,hu...bila ckp pasal MC ni..sepanjang saya keje kt pelabuhan Tanjung Pelepas ni..x pernah sekali pn saya MC...demam pn xpernah...sakit lain lagi la kan...saya x pernah guna lagi ING card saya...rugi je ek...saya pn pelik..bukan nye saya mintak kan..tp..saya nk MC gak..he...teruk ek...hahaha..mata ni lak takle ngantuk2 lak..da kul 12 lebih ni..esok pagi nk g keje...rasanya hidup saya ngan keje je sekarang..sampai pagi tadi saya bangun tido,tengok jam, saya terpikir alamak da lambat g keje...lupa lak ari ahad...ish3x..parah2..saya nak rehat...he....okla..nak paksa diri tido...sbb esok nk berjuang siapkan keje...al maklumlah..awal bula..report banyak ni...hu...keje je la kan...sampai collapse..hu..

Firefly out...

0 Comments