Wednesday, April 27, 2011

Pagi Yang Cemas

Adush..pepagi mak saya dah wat saya sakit jantung...hu...sampai ofis je..ada call dari rumah..mak saya ropenye...sore mcm cemas..rope2nye dia risau, angah saya keluar g anta kakak sedara saya..kak sedara saya mintak tolong anta g sekolah..mak saya punya huru hara..x senang duduk..dia kata angah saya da keluar rumah lama dah..tp x blik2 call pn x dpt..bila saya tanya angah keluar kul berapa..mak saya ckp kul 8...tgk jam..eh,baru kul 8.20..xde la lama sangat...hu...kesian mak saya mesti dia risau gile tadi..angah saya lupa bawak HP..tu yg call x angkat.ye la pagi2 kan..mamai la tu..mak saya lak agaknya sbb dia da biasa angah saya pergi mana2 dia mesti ikut...tadi sbb budak yg mak saya jaga tu x pergi sekolah lagi..tu yg dia tak ikut...adush mak..mcm mana la ktrg nk tglkan mak sorg2 kat rumah cegini...nak pergi kerja..ni angah x kerja lagi xpela..kang angah da keje...hu...nmpaknya, saya kena la cari kerja kt KL cpt2..hu...

0 comments:

Post a Comment