Penginapan di Dungun for Adik's Convocation

Pagi semua...selepas 2-3 hari yg mcm nk gila busy nye..saya da dpt da tempat penginapan kami sekeluarga kt Dungun nanti...pening kepala saya...saya dah call lebih dari 50 kot hotel resort inn villa homestay guesthouse and etc kt area UiTM Dungun tu..tapi semua penuh..uh..ada yg kosong tapi mahal melampau..hu...pening2..saya rasa mcm saya da jadi traveller agency da..semua tmpt saya tahu, jarak la semua la...so, sesape nk p dungun lepas ni, leh la tanye saya..cnfirm saya leh tolong bg rate semua penginapan kat Dungun..hahahaha...

So, finally semalam saya da booked Chalet kt Merantau Inn...he..siap da bank in duit semua..Alhamdulillah..xde la pening2 nk cari tempat tido lagi...saya tanya akak tu jarak dari UiTm berapa lama, dia ckp 15-20 minit la kot...takpela..sbb adik saya pn konvo session petang kan..he..tgk dlm gambar ok chalet dia..so, hopefully ok la kan...and hopefully kitorang selamat pergi and selamat balik...he..

Ok la firefly out..jom bekerja dengan rajin ye semua..Fighting!!

*Hopefully mood saya x kedaung ari ni..he..

0 Comments