Thursday, May 5, 2011

Kerana secawan Kopi, musnah mimpi saya..

Hai hai...pagi ni kinda sleepy sikit..sbb last night saya xle tido...saya punye la ngantuk masa otw nk blik kerja so berangan nak balik cepat lepas tu nk g bayar duit lereta jap..sekali meeting saya start lambat n blik pn lmbt x lmbt sgt la...lepas g bayar duit kereta(bank yg jauh..tensen)...saya pn blik rumah..ingat nk masak la kan..kesian housemate saya da 2 hari saya x masak.. smlm saya g rumah makcik kt Pasir Gudang hantar barang.nk kul 10 lebih la baru sampai rumah...pagi smlm lak bangun awal sbb konon2 nk g keje awal n nk blik awal(nk p bayar duit kereta)..sampai rumah kul 8 lebih, housemate ajak g mkn yong tau foo...saya pn join la sekali sbb perut pn mmg lapar kan..sampai rumah kul 10...saya tengok cerita kt TV2 ni...mcm best...tak ingat tajuk dia...abes cerita pn da kul 12...saya bangun mandi..lepas mand tu..mata saya terus segar bugar...xle nk tido lansung...on9 la sekejap...tp line mmg mcm lembap tahap kura2 kan...sedar2 tengok jam da pukul 2 pagi..erk?mata saya xle tido..saya punye pikir kenapa xle tido ni..selalu senang je...lepas tu teringat kt ofis td, saya ada minum air kopi...agaknya,ni la sbb saya xle tido...adush..so sekarang mcm weng2..ikut hati nk time off je pagi..tp saya ada meeting kul 9 kang..hu...so, buat2 la bertabah ye cik Zuritah...jgn berangan awak tu study lagi...kalau study dulu boleh la kan nk main ponteng2..hu...alamak terkantoi kaki ponteng...he..

Oklah firefly out..bos da bg email suh wat keje...hu..

0 comments:

Post a Comment