Minggu Makcik2

oh...seriously, the weather is killing me..panas nya..duk depan kipas pn leh berpeluh..mcm mano ni...ingat weekend ni nk g ofis, tp disebabkn minggu ni tetibe je byk plan..he...semlm g felda Kahang Timur kt Kluang..to be honest, saya ni first time masuk felda..he..first time gak la g kenduri kahwin kt dalam felda...he..sebenarnya ni rumah kenduri kawan housemate saya...ktrg semua g teman je...and first time gak, saya g rumah kawen takde nasi minyak..tp dijamukan ngan nasi ayam...he...siap dia bg bungkusan untuk bawak balik lagi...otw blik ktrg g singgah air hitam..adush..ngan berpeluh-peluh pakai baju kurung sempat ek ktrg merayap..he...tapi ktrg satu rumah x beli pape pn..maybe sbb da kepenatan dan kepanasan...sampai rumah pn da nk maghrib...hmm...kepala lak mcm sakit sangat..maybe panas kan..kul 10 saya da tido smlm..kipas letak bebtul atas kepala...hmm...

Hari ni lak, mmgla x larat sbenarnye nk kuar g mana2...tp kak hernee da jemput kenduri rumah makcik dia...kenduri doa selamat kak hernee pregnant(lenggang perut) ngan kenduri arwah mak n nenek kak hernee sekali..memula saya segan nk g sbb yela kenduri rumah makcik dia...ajak housemate saya,drg ada hal lak...last2 saya bawak ema(budak praktikal marine dulu,skang da keje kt pex, PTP)..he..nasib baik dia nk teman...g lepas zohor, da kul 4 baru blik..hu...Kak hernee sempat bungkuskan roti jala lagi..thanks kak sbb jemput...he...mmg kenyang gile la sbb lauk ngan nasi byk...hu..macam mana la oden nk kurus..

so, kesimpulannya..minggu ni, saya panggil minggu "makcik makcik"..hahaha..terasa diri da tue sbb hujung minggu dihabeskan ngan g kenduri...haha..

tengah berpikir, malasnya saya nk g keje esok..hmmm...MC leh x?hu...

Firefly out

0 Comments